Sunday, March 15, 2009

weekend at denai alam...

hari ni semua kerja terbengkalai seperti minggu2 yang lepas... cita2 untuk menyiapkan semua kerja hanya tinggal cita2 kerana hari ini adalah ahad. selalunya ahad pegi cheras api minggu ni, aku spend weekend kat rumah aku, kat denai alam...

ahad memang sepatutnya hari untuk bersenang lenang di rumah, selepas sarapan semangkuk koko krunch, aku mengemas rumah sedikit2 walaupun doktor melarang aku membuat kerja berat2, tapi sempat aku vacuum rumah tadi...

ayang keluar dengan muiz and batod, pergi kenduri kawin khai.. aku tak ikut sebab konon2 banyak keja yang ingin dibereskan, last sekali, lepas je diorang pergi, aku boleh pulak tertidur kat couch depan tv.. hahaha, betul cakap ayang, aku memang takkan buat kerja aku..

sebenarnya lepas vacuum tu, aku terasa sakit2 perut, jadi aku baring kan diri kat couch, lepas tu aku sedar2 dah nak pukul 4.. hahaha, memang menarik aku spend time weekend ni... malam ni aku kena pulun siapkan lecture notes untuk esok... ayang pun dah janji nak tolong taip kan notes contract law aku.. nasib baik ada ayang ku yang tercinta... hehehe...

ok, nak start buat notes ni.. chaiyo2 mazlina...

2 comments:

muhazu said...

apa² pun, must give priority to your tummy...kerja rumah boleh tolak tepi, ada masa boleh buat..your pregnancy is most important :)

-zizi

Anonymous said...

rajin madam angah n sir alex kita membuat nota hehe....hope your students will be happy of your teaching :)