Thursday, March 12, 2009

perlukah aku merasa begini?

sedih, pilu, kecewa, sakit hati, pening, meluat, serabut...
semua perasaan negatif tengah bersarang dalam kepala aku sekarang.
yang mampu aku buat untuk mengurangkan perasaan2 di atas adalah dengan menulis blog ini.
walaupun aku rasa tak perlulah aku bercerita siapa atau apa yang telah menyebabkan aku merasa perasaan2 tersebut di atas.
yang penting aku harap perasaan tu semua dapat hilang dengan cepat sebelum sesuatu yang buruk terjadi.
aku baru sahaja menghadapi sedikit komplikasi pada kandungan ku pada hari selasa lepas.
dan aku juga berharap perasaan2 di atas tidak akan menganggu kesihatan aku dan kandunganku.
i need support, mak datanglah, titit rindu dekat mak.

2 comments:

Biszign said...

rileks tit, bende2 yang ko alami ni memang biasa utk mengandung anak sulong (mcm aku ade experience je) , aku harap ko bersabar, =) hehehe aku yakin Alex bley jaga ko ngan baik =) , aku ade ramai kawan pompuan yang sedang mengandung anak sulong ni, biasalah angin2 tak baik ni, rasa nak mengaruk je ke... rasa geram + x pueh hati sumer memang normal tu.. ko jangan risau sgt, ko layan kan je, masa ni lah ko nak extra manja ngan Alex =) tak care cuzz ..

MaZLiNa @ TitiT said...
This comment has been removed by the author.