Wednesday, March 18, 2009

looking forward for tomorrow...

hari isnin lepas, aku call mak and tanye whether mak nak datang ke tak..? aku sebenarnya rindu sangat kat mak and abah... tapi nak balik batu pahat tu susah sikit sebab aku baru lepas bleeding and doktor suruh banyakkan rehat and that means no travelling...

so, the best way to lepaskan my rindu is to pujuk mak and abah datang sini.. hehe (saya memang anak yang bijak..) tapi mak cakap ada banyak wedding kat batu pahat and semua wedding tu kena attend sebab masa aku kawin tu, diorang datang... alamak, terkubur lagi lah niat aku untuk melepaskan kerinduan ini...

tapi semalam abah call rumah at about 8.30pm. dia kata, mak and dia nak datang hari jumaat malam.. yey!! bestnya... sayang abah and mak.. agaknya diorang ambik masa berhari2 untuk fikir sama ada nak spend time dengan we all suma ke tak.. hahaha...

yey.. looking forward for tomorrow, maybe abah and mak akan tido umah mahathir dulu hari jumaat malam, pastu baru tido umah aku hari sabtu malam... hahaha, sekarang ni gaduh pulak ngan mahathir... masing2 nak suruh abah and mak tido umah... kihkih.. takpe2, nanti anak aku dah lahir, hilanglah saham addin ngan adriana sebab en. mahali ngan pn. rukiah bakal dapat cucu baru yang sure comel macam mak dia jugaklah.. (perasan jap)..

tak sabar nya nak spend time wisely weekend ni... love u abah and mak...

No comments: