Thursday, November 20, 2008

jemputan ke majlis perkahwinan Mazlina dan Muhammad Umar


seperti yang tertera di atas, saya dengan ini menjemput semua rakan2 yang mungkin saya terlupa atau tidak sempat untuk memberi kad jemputan, untuk sama2 memeriahkan lagi majlis perkahwinan saya yang akan diadakan pada 13 disember 2008 di batu pahat, johor.. diharapkan dengan kehadiran kalian semua akan memberkati lagi majlis ini, insyaAllah..

silalah klik gambar di atas untuk membesarkan imej.. terima kasih..

6 comments:

A RONIN said...

From the bottom of my broken heart

you were my first love you were true love

from the first kiss to the very last rose..

ehehehe...tunjuk msg nih kt abg umar k che masz

hehe...kasik dia panas sket...

MaZLiNa @ TitiT said...
This comment has been removed by the author.
MaZLiNa @ TitiT said...

red, u memang saje je nak buat en alex bawak parang kat twin tower ek?? hehe.. anyway u dapat tak my invitation card? datang ngan awek sekali ye.. tapi jgn nangis tengok i bersanding pulak.. ahaks..

umar said...

alo brader..selamba je tekel bakal wife aku eh...hahahah...kang aku tikam dgn keris baru tau

Izmil said...

13 disember adalah hari yang sangat salah untuk ICRC buat IHL...

camne kami nak gi makan nasi minyak free?

Biszign said...

cik mazlina, anda hutang saya makan2...uhhuhu penat saya cuci ayam, tolong2 rewang, takkan blanje "chaya" je beb, huhuhuhu..

wondering who am i?
uhhuhuhu,

happy holidays..

your kezen =)

ALex.. lauk rumah ko aritu best ah, aku nak mintak tapau tapi segan huhuhuhu