Thursday, September 18, 2008

hari sakit ku...

hari ni saya dapat mc from klinik kat section 2 tu... pinggang saya sakit sangat semalam, so pegi check, doktor cakap tanda2 awal nak kena batu karang, but he advised me to drink a lot of water, atleast 3 liter per day... for two months continuously and he prevented me to take any sweet drinks...mak tolong... camne nak melantak teh tarik ni..????

dapat cuti sakit pun bosan gile dok umah, last2 skali pegi jugak ofis pkl 5 tadi... dapat jugak hilang boring and saje jek pegi lepas pkl 5 sebab sume orang kat faculty dah balik or sibuk nak beli juadah berbuka puasa... hehehe...

tapi yang bestnya ialah, sebelum pegi ofis tadi saya sempat melayan dvd, what happens in vegas... best siot cite tu.. hehehe, rase macam tak sabar pulak nak kawin... err... adakah terlari topic??? takpe2, sape2 yang belum tengok cite tu, pegiler tengok... ade sesiapa nak pinjam dvd ke..???

nway, saya baru lepas melantak pizza dominos ni... sangat kenyang, walaupun sakit, tetap berpuasa dan alhamdulillah tahan sampai petang... dekat bangunan cempaka ni, saya rasa saya jek yang tinggal sesorang ni, tibe2 rasa seram sejuk jek... hehehehe, takpelah, nak kuar kejap lah... kang pukul 8.30 dtg balik... malam ni ade kelas, replacement untuk kelas semalam cuti nuzul quran tu... hehe... esok kena bangun pagi plak, nak accompany student pegi ukm... hish, takpe2, dah jadi pensyarah ni, kenalah berkorban untuk kebaikan student ye tak..???

okies peeps, muahs... xoxo

2 comments:

eyzzah said...

Cik Mazlina, berani nye die dok ofis malam-malam. Huhuhu. Kite kan kalau kat ofis cempaka tu, cukup lah sampai pukul 7 jerk. Tu pun kena jaga kaunter PLK. Kalau lebih pukul 7, seram sejuk dah rasa. Kite ni penakut sikit. Hahahaha.

Biszign said...

cik mazlina, anda hutang saya makan2...uhhuhu penat saya cuci ayam, tolong2 rewang, takkan blanje "chaya" je beb, huhuhuhu..

wondering who am i?
uhhuhuhu,

happy holidays..

your kezen =)