Wednesday, October 8, 2008

SELAMAT HARI RAYA TO ALL...

rasenya sudah sangat terlewat untuk post ini sebab hari ini sudah hari raya yang ke 8... hehehe, saya sangat bz untuk mengupdate blog sebenarnya... ni assignment and test student melambak2 tak mark lagi... hish...

oklah, saya ingin mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada sesiapa yang mengenali saya, especially to my family, ayang and my friends... teringat mase berhari raya kat brisbane tahun lepas... masak rendang ngan aza sampai pkl 3 pagi... hehehe, best pulak bile teringat raya kat sana... tp xpe, raya tahun ni pun best jugak sebab takdelah mak kena kemas rumah sorang2...

di kesempatan ini juga saye ingin mengucapkan tahniah kepada puan jamilah yang kini telah bergelar isteri... congratz jem, jeles tengok gambar2 nia, effa and itot kat blog koo-too... maz tak dapat nak pegi sebab nia ajak pun last minute, lagipun memang raya ke tiga tu family belah umar datang nak berbincang ape yang patut untuk persediaan perkahwinan bulan 12 ni... xpe, maz doakan jem bahagia hingga ke anak cucu dan hingga ke akhir hayat bersama suami tersayang... amin...

lastly, eid mubarak to all... semoga aidilfitri kali ini membawa seribu keberkatan.. amin..

2 comments:

MaZLiNa @ TitiT said...

eh lupe nak bagitau, saya dan nia telah berhari raya ke rumah itot.. pada hari isnin 6 oct. itot menjamu kami dengan ketupat palas makan dengan rendang yang sangat pedas (betul tot, pedas) dan laksa penang.. tp saye makan sikit jek sebab ade ulser yang sangat pedih dalam mulut... tp melantak biskut coklat tu sedap sangat... hehehe...

Anonymous said...

salam. selamat hari raya angah..maaf zahir batin..saya add angah dlm blog list saya k..thanks..