Wednesday, July 15, 2009

today's update....

semalam ayang bawak dinner kat tony roma's... my baby and me had a lot.. (kickin' shrimp, chicken salad and chocolate avalanche) hahaha, makan macam dah setahun tak makan... ayang macam biasela, mesti order lamb chop well done.. lepas makan, we all terus balik, tapi on the way to car, i felt a bit of contraction, but it lasts within 10 seconds je, lepas tu takdela lagi...

and disebabkan makan ice cream kat tony roma's tu, my flu belum baik2 lagi, malam masa nak tido, ayang marah sebab makan ice cream.. hahaha, padan muka saya... anyway, semalam memang tak dpt tido langsung, sebab my throat sakit sangat2, sekejap2 terjaga and tengok ayang tido best je... takpela, kesian dia penat, lagipun dia dah belanja makan besar.. hikhik...

actually, i have class at 2pm, but now tiba2 nak update blog sebab sekejap lagi tutorial je, soalan tutorial pun dah ready... i'm thinking of finishing my slides while the students are doing their exercises, baru sem ni nak buat slide for business law because past semsters, i only based my lecture with my notes that i printed for my students, but this time around, i think i'm going to give lecture by showing them power point slides, already finished 3 lectures and i found that it works!

ok peeps.. only that to update, this evening nak pegi wash and blow my hair and ahead to selangor food fest at sacc.. anyone nak join?

2 comments:

muhazu said...

oooo braxton hicks! i pun dah start rasa :)))

nothing to worry about, its just the uterine muscles contracting in practice labour.

countdown!!!

-zizi

umar said...

tak sangka toni braxton dapat nama hahahaha...

jom race sapa beranak dulu? heheheh